Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2012

ABOUT US

Γεια σας. Ονομαζομαι Βασιλης και ειμαι ο δημιουργος του EXPLOSION…Προς το παρον  ειμαι ο μοναδικος χειριστης και ο αποκλειστικος υπευθυνος για οτι συμβαινει.    Συντομα,αν και ολα αυτα ειναι σχετικα,φιλοδοξω να υπαρξουν και καποια αλλα ατομα,οπου σεβομενοι το υφος και την αξιοπρεπεια που θελω να προσδωσω,σ`αυτο εδω το στεκι,θα δημοσιευουν διαφορα θεματα,θα σχολιαζουν,οτι θελουν να σχολιασουν και ολοι μαζι θα συνδιαμορφωνουμε αυτο το BLOG.
     Πολλοι θα πειτε οτι οκ,ενας bloger ακομα…Ισως θα πω εγω..Το σιγουρο ειναι οτι εγω νιωθω σα να εφυγα ταξιδι και να μην εχω υποχρεωση ουτε να μεινω στο ιδιο μερος,ουτε να γυρισω απαραιτητα απο εκει που ξεκινησα…
     Προς το παρον,οπως ειναι ευκολο να παρατηρησετε,το EXPLOSION κατασκευαζεται κι ετσι ειναι νωρις για να επιχειρισω να περιγραψω το τι ακριβως περιμενω να γινει οταν θα `μεγαλωσει`.Το πλανο υπαρχει ηδη,αλλα απαιτει κοπο,ψαξιμο και πολυ χρονο.Οσοι μπαινετε τωρα στην αρχη,δειξτε την απαραιτητη κατανοηση,συγχωρεστε ελειψεις και λαθη και ξαναγυριστε οποτε μπορειτε να παρακολουθησετε την εξελιξη του.
    Ευχομαι σ`αυτο το ταξιδι να συναντηθω με πολλα ατομα και να δημιουργησουμε κατι μεγαλο και δυνατο.
         


                                                  ΙΔΡΥΣΗ
                  
                                                         
15/1/2012

Δεν υπάρχουν σχόλια: