Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2012

ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΞ

  • Αλλού με τρίβεις δέσποτα κι αλλού έχω εγώ το πόνο.

  • Ανάρια ανάρια το φιλί, για να ‘χει νοστιμάδα.

  • Φάε λάδι και έλα βράδυ.

  • Κάνει σαν τη χήρα στο κρεβάτι.

  • Το πολύ το πηγαινέλα την τρελαίνει την κοπέλα.

  • Κάνε Γιάννο μ’ τη δουλειά σου, κι ύστερα και πάλι θεια σου.

  • Του φτωχού η κοιλία όταν γομούτε, η ψωλίατ’ σκούτε.

  • Ο κουμπάρος την κουμπάρα δυο φορές την εβδομάδα.

  • Εκεί που βγάζεις το ψωμί σου, μη βάζεις το καυλί σου.

  • Άντρα θέλω κάθε βράδυ κι ας κοιμάμαι στο σκοτάδι.

  • Αμαρτίες πο ‘χεις άντρα και ξυπνάς τη νύχτα πάντα.

  • Το κοτόπουλο και η γυναίκα τρώγονται με το χέρι.

  • Το συχνό σμίξιμο φέρνει και το μπήξιμο.

  • Μικρός στο μάτι μεγάλος στο κρεβάτι.

  • Ο άντρας μου είναι κερατάς κι εγώ καλή γυναίκα.

  • Χαρά στον άντρα το ζεστό και τη γυναίκα κρύα.

  • Βγήκε ο γέρος στο κλωτσάτο κι η γριά στο κοπελάτο.

  • Παρά να τα πάρει άλλος, κάλλιο εγώ που ‘μαι κουμπάρος.

  • Άλλος το ‘χει και το κατουρεί κι άλλος δεν το ‘χει και το λαχταρεί.

  • Άντρας ο καλύτερος τσάχειλας και μύταρος.

  • Αν δεν κουνήσ’ η σκύλα την ουρά της, ο σκύλος δεν πάει κοντά της.

  • Άλλος θέλει τον παπά, άλλος την παπαδιά κι άλλος την παπαδοπούλα.

  • Το κάστανο θέλει κρασί και το καρύδι μέλι κι η όμορφη θέλει φιλί, πρωί και μεσημέρι.

  • Να ‘μουν το Μάη γάιδαρος, τον Αύγουστο κριάρι, όλους τους μήνες κόκορας και γάτος το Γενάρη

Δεν υπάρχουν σχόλια: