Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΥΙΖ BY EXPLOSION

ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΥΙΖ: Βασικα μου τη σπαει που εχουμε γεμισει λαθρομεταναστες και θελω να φυγουν οι περισσοτεροι,απ`την αλλη ομως δε θελώ ουτε σαπουνια να τους κανω,ουτε να τους δερνω.μου τη σπαει ο καθε κουλτουριαρης που για να κανει ντορο αμφισβητει την ιστορια μας και τα πιστευω μας,αλλα απ`την αλλη σιχαινομαι τα κολληματα με τα θρησκευτικα κι `εθνικα`πιστευω καποιων.δεν αναζητω τη διεθνη απομονωση για τη χωρα,αλλα μου τη δινει οταν πρεπει να σκυβω το κεφαλι για να με κανουν παρεα οι `ξενοι`.θεωρω ανεφικτο και αναγχρονιστικο τον κομμουνισμο,αλλα απ`την αλλη με τρελαινει που 1000 οικογενειες μαζευουν το χρημα ολης της χωρας,μ`αρεσει που ταξιδευω μονο με την ταυτοτητα μου σε ολη την ευρωπη,αλλα προτιμω την ευελικτη δραχμη μου,απ`το σκληρο ευρω των αλλων...κι εκτος ολων αυτων ειμαι και αθεραπευτα παναθηναικος...! 
                                                      TI KOMMA ΠΡΕΠΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΨΗΦΙΖΩ ΕΓΩ??

Δεν υπάρχουν σχόλια: